Uslovi korišcenja

 

Poštovani,

Uslovima korišcenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeduju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.

 Opšti uslovi

1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.

2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.

3. Prodavac se obavezuje da narucene proizvode isporuci ispravne i u predvidenom roku.

4. U slucaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe. 

5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrdene narudžbe.

6. U slucaju neuskladenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama cete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.

 Garancija kvaliteta

ProMotiv garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalni izradjeni u ProMotiv umetnickoj radionici . U slucaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi ProMotiv. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa racunom. Garancija ne važi u slucaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuce upotrebe.

 

OPŠTI USLOVI

Opšti uslovi poslovanja ProMotiv Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje ProMotiv radionica za izradu predmeta od kože Sokobanja. Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i potrošača.

 

SIGURNOST I ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

U ime ProMotiv radionice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Potrošač je odgovoran za pristup svom sistemu i zaštitu svojih korisničkih informacija i lozinke. Takođe, Potrošač garantuje za tačnost i istinitost svih informacija poslatih Prodavcu.
Prodavac se obavezuje da trajno zaštiti lične podatke potrošača u skladu sa propisima. Navedeni podaci će se koristiti isključivo za slanje informativnog materijala, ponuda, faktura i drugih potrebnih sredstava komunikacije.

CENE U ProMotiv INTERNET PRODAVNICI

Sve cene su iskazane u dinarima i nema skrivenih troškova. Prodavac zadržava pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici.

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova (u daljem tekstu: odustanak od ugovora). Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koju vraća, a koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

 

PRIMEDBE I REKLAMACIJE

Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači nam mogu dostaviti na sledeće načine:
1. Putem emaila Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
2. Na broj telefona 064 339 2 339 u periodu od 08-14h svakog radnog dana

Prodavac je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju, dok je u slučaju prihvatanja reklamacije u obavezi da po reklamacionom zahtevu potrošača postupi u ugovorenom primerenom roku kako je isti definisan u samom Zahtevu za reklamaciju, a koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

ProMotiv

2 - Copy.png
1 - Copy.png
3 - Copy.png
5.png
2.png
1.png
4 - Copy.png
4.png
3.png